måndag 17 augusti 2009

MAN får skylla sig själv

Fastnade för ett så mysigt skåp
på vår utflykt igår.
Som vanligt säger T ett sånt kan jag fixa.
Ja men gör det då ikväll och då ska det vara ett med fack under !!!!!


Vips var han ute i garaget när jag var ute på promenad i blåbärsskogen.

Måla fick jag göra själv

och leta nåt beslag får bli till helgen.






Kramar

3 kommentarer:

Home No.1 sa...

Superläckert!!!
Kram Annica.

Ann-Louise Andersson sa...

Hej

Den mannen vill jag låna



Kram Ann-Louise

Cathrin sa...

Tokfint! Så där säger min sambo om mycket oxå, men det blir oftast inte så mycket av hans snack, suck.Blev lite full i fniss när jag upptäckte att vi faktiskt inte bor så långt ifrån varann. Gissa vem som kommer till din butik när du öppnar?? Ha det gott

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin