måndag 17 augusti 2009

MAN får skylla sig själv

Fastnade för ett så mysigt skåp
på vår utflykt igår.
Som vanligt säger T ett sånt kan jag fixa.
Ja men gör det då ikväll och då ska det vara ett med fack under !!!!!


Vips var han ute i garaget när jag var ute på promenad i blåbärsskogen.

Måla fick jag göra själv

och leta nåt beslag får bli till helgen.






Kramar

3 kommentarer:

  1. Ann-Louise Andersson18 augusti 2009 kl. 01:38

    Hej

    Den mannen vill jag låna



    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Tokfint! Så där säger min sambo om mycket oxå, men det blir oftast inte så mycket av hans snack, suck.Blev lite full i fniss när jag upptäckte att vi faktiskt inte bor så långt ifrån varann. Gissa vem som kommer till din butik när du öppnar?? Ha det gott

    SvaraRadera