onsdag 16 mars 2022

Inte bara som i bara


Att tiden flyger det brukar jag ju skriva om 
men nu är det värre än vanligt trots att man "bara" jobbar 
varvat med att bara vara hemma p g a det vakuum vi alla mer eller mindre lever i.
Vi är såklart inte bara hemma som i hemma....... 
det lät som vi är helt isolerade efter jobbet men så är inte fallet om nu nån trodde det.
Vi träffar familjen, vänner och har fullt upp med allt möjligt
men det där med att planera eller boka något är något vi inte vill eller kan nu
då världen ser ut som den gör och för att operationsdagen närmar sig.



Att den flyger det märks om inte annat på de små älsklingarna.


De små som inte är så små längre.
 Minstingen är det full fart på .....
hon "pratar" oavbrutet och börjar snart förskolan.
Vad hände där?
Hon föddes ju nyss!


Att det flyger märks även på veckovillan 
för jag trodde att det var tisdag idag.
Bra där för då är det en dag mindre till helgen:- )

Kram B 





 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin