Vår ute vår inne.
Idag kör vi all in eller all out kanske är en bättre benämning.
Ut med alla möbler , högtryckstvätta trädäck och plantera
är bara en liten del i dagens vårande.
Lördagsutflykten i närområdet denna helg gick verkligen till närområdet
nämligen till Skogssäter garden.
Idag tänker jag inte lämna tomten!
Å ja jag veeeet att det kan komma snö och bli kallt igen
därför gäller det att njuta lite extra medan man kan.
Trevlig helg på er.
Kram B
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar