Grönt är skönt .....
å tänk att han äntligen fattat att det blir bättre bilder om han matchar dukningen:-)
Hej på er!
Hoppas allt är så bra som det kan va.
Här känns det som att våren är i antågande på riktigt...
om inte helt utomhus än så inne i a f.
De fyndade gröna urnorna gav inspiration till förra lördagens dukning i uterummet/ljusterapirummet
och enligt vädret jag hörde alldeles nyss på nyhetsmorgon kan det bli rekord
med dubbla plusgrader idag så det kan nog bli en repris ikväll med.
Bara det att de tunga sammetsgardinerna är bytta mot skira somriga
gör sitt till.
Att det fortfarande ligger alldeles för mycket snö kvar på gräsmattan kan man blunda för
eller titta åt det soliga andra hållet där det är borta.
Rose och vit sparris med hollandaissås till förrätt .
Vårigt värre.
Nu blir det plantering och ännu mer VÅRfeeling.
Ha en trevlig helg.
Kram B
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar