Å där var det helg och långledigt med ledig fredag.
Det firas med senaste bilderna på vår rikedom
d v s resultatet av förra helgens spontana
men ack så tappra försök att få till
det årliga stjärnfotot på våra fem stjärnor.
Det gäller att passa på när alla vill vara med
och det blev precis så där härligt perfekt ickeperfekt som
är roligt att ha förevigat.
Lilla jag med blåtira och sår i pannan försöker krypa ur bild,
Stora jag tar på sig rollen att stoppa henne,
en tycker att det är en bra ide att stoppa en strumpa i munnen
och de andra två gör sitt bästa att titta överallt utom uppåt i kameran :-)
Trevlig helg.
Kram B
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar