torsdag 25 februari 2021

Ett vårigt byte......


När isbjörnarna gick i vår/sommar/höstide häromdagen var det dags för Henry Hare 
att flytta in istället.

Förra året funderade jag lite för länge så när jag väl bestämt mej var han slut.
I år såg jag till att beställa i tid.
 Han finns på Newport förresten.


Att det snart är mars, en Henry, fejkvide i en av urnorna från helgens utflykt,
påskliljor i en gammal Bergspotterkruka, 
att det är ljust ute tidigare på morgonen och senare på eftermiddagen 
känns både hoppfullt och andas vårfeeling.
Ja för det är precis det som skapas inne nu när snön försvunnit och det mesta ser grått ut ute.
Och näääää det är inte för tidigt , inte för mej ia f!
Var och en gör som den vill,
julen kvar till påska eller påska nu .......här är vi team det senare.
Vad är du?










Fin torsdag fast för min del är det fredag :-)
Jag är ledig imorgon så framåt kvällen kommer denna "jobbmastodontvecka" ta slut.

Kram B  


 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin