fredag 15 mars 2019

Att investera .....



Glad mitt i mars och glad fredag på er !

Hoppas allt är bra .

Vi börjar väl med första rapporten tänker jag  ......
 del ett av vår tidtillsammaninvestering med tips på vad man kan göra en sån dag .
Det kommer mera 
 here we go med början :

När mannen vill shoppa kläder är det bästa att hänga på .
Japp klädshopping var ett av målen på mars tidtillsammansdag.





En väldigt viktig investering .........
ja nu menade jag tiden och inte alla kläder han fick med sig hem,
även om det var bra det med så är mer själva grejen att ta ledigt ihop en vardag viktigast.
Ja jag vet att jag nu har tjatat om det i vart och vartannat inlägg men prova får du se ,
en tillsammansdag och att "turista" i närområdet det är är oslagbart .
Denna dag åkte vi för ovanlighets skull totalt ungefär femton mil
men det kan lika väl vara som det var i januari och februari .......
en dag på betydligt närmre håll .
Tanken är inte heller att shoppa men nu blev det b l a det ändå.



Vi började dagen i butiken på lagom utflyktsavstånd hemifrån ,
butiken med hans favortimärken .
En kostym, en kavaj, en skjorta , en tröja och två skärp senare var han nöjd.
Å jag med ....... allt satt som en smäck.  
Kan tänkas att någon hittade något litet till någon annan med ....
kan tänkas :-)
Efter det fortsatte vi några mil till nästa mål för dagen men det spar vi till del två .


Här har vi haft en liten Mellanprins som nattgäst i natt,
eller rättare sagt H A R eftersom han ska vara här ett tag till.
M a  o har jag inga sysselsättningsproblem 
denna lediga fredagsförmiddag .... 
att spana in tips och tricks på superMarioparty på äppletv:n som han säger .
Haha näääää det gjorde vi igår kväll så det blir inget med det,
varken äpplet eller spel utan något helt annat .
MellanPrinsen är en femårig älskling som precis som de andra 
små hjärtanen inte är tyst en sekund :-)
Så mycket bra att veta som vi fick igår kväll och speciellt då
när han ville att Farmor skulle
ligga bredvid honom när han skulle sova det var länge sedan jag fick  :-)
Det här inlägget passade jag på att skriva igår kväll när han väl 
tvärtystnat och somnat.


Ha det bäst ,
vi ses säkert snart igen då ska ni få se fortsättningen på vår dag  .

Kram B 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin