tisdag 19 februari 2019

Sovmorgon och att ha en inbyggd .....



Tisdag denna vecka betyder sovmorgon för min del,
eller nääääää det var ett helt felaktigt ordval .........
att få vara hemma i dagsljus är mer korrekt.
Min inbyggda klockan ringer först halv fem och sen sex
vilka är de vanliga uppåhoppatiderna.
Efter dessa två "snoozningar" gav jag upp .......  
 strax efter sju var det frukosttajm.
Inte så dumt ändå för då hinner man både det ena och det andra 
som att hitta bilder från förra veckans "sovmorgon" ........




.......... då när de två största SmåPrinsarna checkade in på 
Hotell Skogssäter. 
Inte för att det blev mycket till sovmorgon då heller haha.
Jag började precis som idag lite senare.
Att få frukosten serverad och dessutom äta den tillsammans med bästa sällskapet
det är lyx det och absolut värt att "offra" en lite sömn för. 








Här sitter han i hotellrummet min fina fina frukostfixare :-)
 Lillebror befann sig precis som på alla de andra bilderna ur bild 
men hans weekendövernattningsväska vittnar om 
att han var såklart med han med :-)



Ha en härlig dag .

Igår var det riktig vårfeeling här .
Inte bara här  .......
instagram fullkomligt svämmade över av vårbilder och snödroppar .
Våraning javisst , snödroppar näääää .
Mina växer i kanten och i syrenhäcken där snön fortfarande ligger kvar 
så de har inte tittat upp än .
Tur då att vi tog en sväng till Hötorget i söndags 
jajjamääään  här svämmar det över av blommor med
men i betydligt större varianter  :-)

Vi ses snart igen då kommer mer kultur från helgen ......
från Uggla till något som aldrig tidigare blivit av 
men som vi pratat om i alla år .
Nationalmuseet .
Det och .......... ja kika in så får ni se .


Kram B 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin