lördag 15 september 2018

Vem kunde tro det ??????





Hej hej !

Lördag , ledig helg och för ovanlighetsskull flera dagar sedan vi sågs .
Jodå vi lever och mår bra ......
livet råkade visst bara komma emellan men nu är jag här igen .
Hoppas allt är fint med dej med .



Här har det hänt både det ena och det andra på inredningsfronten den senaste tiden......
b l a att jag haft hemma gardiner för femtiotolfte gången till glasverandan .
Denna gång var det dessa ni ser ovan ,
de som inte heller blev bra ............där .
Men tänka sig ,
testade dem idag i sovrummet och där blev de perfekta så de fick stanna .
Lite mer höstkänsla letar sig in både här och där .



Senapsgula .......... en oväntad fin färg,
 vem kunde tro det ?
Behöver visst rätta till dem ser jag nu men förutom det så är jag himla nöjd ,
det blev varmt och ombonat och passade bra till grått , trä ,vitt och guld 
som färgskalan är här  .



Bästa investeringen im sovrummet  näst efter sängen är den fluffiga heltäckningsmattan .
Passade på att lägga sånt där tjockt underlag under med när vi la in den 
så det är extra mjukt .


Tittar man noga är det faktiskt lite gult i de paislymönstrade påslakanen med .
Matchimatchi .




Vistatyn är hemsläpad från Brasilien ,
en favorit det med .


Det var årets första höstiga inredningsinlägg ,
kommer säkert flera .
Med det önskar jag er en riktigt trevlig fortsättning på helgen .

Kram B


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin