lördag 14 juli 2018

Sanslöst eller nåt annat ........



Skål för sommaren ......
hittade en gammal coffetablebook från min romantiska inredningsperiod .
Sanselig sommar .......
om danska sanselig betyder som jag tror d v s sanslös så
passar den bra .
Om det betyder nåt annat så passar den lika bra då med.



Här badas det varje dag .........
trots att jag som ni vet inte har semester än .
Igår hade jag ledig dag så då blev det både förmiddag , eftermiddag och kvällsdopp .
Förmiddagens var tillsammans med två småprinsar och deras 
mamma och pappa i " vår "  sjö ,
eftermiddagens och kvällen var hemma i poolen .
Idag blir det förhoppningsvis nån helt annan stans ......
i havet .
Vi ska nämligen strax bege oss iväg på vår
årliga tradition ........
spa och cabresan till kusten .










Så med dessa sanseliga sommarbilder 
önskar jag er en sanslöst fin helg .

Kram B

1 kommentar:

Anneli sa...

Härliga bilder! Här har alla hallon torkat bort och jag är så ledsen för det. Istället köper jag jordgubbar för 50 kr asken som saknar smak. Suck! Nej jag klagar inte! Sommaren är underbar och jag hoppas att du får semester snart!
Mänga kramar, Anneli

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin