onsdag 11 juli 2018

Lugnt och stillsamt .......





En lugn och stillsam tisdagseftermiddag  .....
ehhhh haha kanske inte precis lugn 
men däremot en tisdagseftermiddag att stoppa in i hjärtat och minnet för framtiden. 
En eftermiddag tillsammans med tre av mina sju absoluta favoritkillar .

Lagom när jag stämplat ut efter jobbet ringde älsklingarna .
När kan vi komma Farmor ?
Tja kom om en liten stund ,
jag ska bara åka hem
Å de kom alla tre killarna ,
mamman som haft semester med dem ett par veckor redan 
fick semester från dem ett par timmar :-)
Jag förstår precis varför ...........
det där med prata oavbrutet haha.



Det badades , det pratades som sagt oavbrutet, det plockades både hallon , smultron, vinbär ,
 de där två höll låda och underhöll .
Å hoppla ...... för en gångs skull så ställde de faktiskt villigt upp som fotomodeller .
Av femtioelva bilder är de där roliga och knasiga helt klart bäst .
Har nu fått till ett gäng på alla Prinsarna i sommarmiljöer
så nu blir det till att redigera och beställa nytt att uppdatera fotoväggen med.






Å där tog tålamodet slut med lillebror för pappan ......
att storebror är nöjd med resultatet går liksom inte att ta miste på hahaha .



Lisebergsbanden sen i söndags sitter som synes kvar för säkerhetsskull.
Ja vadå om utifallatt.
Lyckan att precis nått 130 strecket så man får åka Helix går inte att ta miste på :-)



 Den obligatoriska poosen av LillPrinsen .....


...... 
å snyggingen him self .
StorPrinsen .





Lille älsklingen ........
söt som socker och sååååååå full av bus.






Storebror ......klok och snäll ,
söt som socker han med .
Hatt måste man ha .......


....ja eller hur ?!





Ha en härlig Lillelördag mina vänner .
Det ska jag ha ,
visserligen mest på jobbet men man hinner absolut ta vara på sommaren
 på kvällen med .

Kram B


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin