torsdag 12 juli 2018

Finaste presenten .....two and tree in one


Hej hej !

Allt väl hoppas jag .
Så var det redan torsdag å imorgon har jag en ledig dag för att
jag har bytt helg vilket då betyder att det typ är fredag idag då va :-)

Alla ni som har semester har väl fredag hela veckan kan jag tänka mej .
Hur som helst så ska det bli himla skönt med en extra ledig dag ,
sen är det bara en vecka kvar innan det är dags för oss med .




Ute skiner solen men för ovanlighets skull tänkte jag att vi kliver in på Skogssäter idag.
Närmare bestämt in till matsalen .
Kom nämligen på att jag totalt glömt bort att visa den finafina presenten vi fick
av Minstingen efter namngivelsen .......
en GP Moodlight:-)
Japp lite same same som en av sommarens presenter till mej själv .......
kuben , vilken nu har sig fått en globkompis .
Våra barn är mästare på att snappa upp vad vi gillar/ önskar oss /tänker köpa ,
definitivt inget undantag denna gång heller .
 Kuben funkar både som pall och bord plus lampa med såklart ,
tree in one .
Globen är en two in one d v s både lampa och pooldekoration.


Ytterligare en Prins söt som socker .....
Minstingen aka presentkillen him self :-)


Både kuben och globen funkar lika bra inne som ute , sommar som vinter .
Globen är vattentät så den kan man som sagt ha i poolen .
Ni ska få se vad magiskt de lyser och vad stämningsfulla de är ute i mörkret 
men det spar vi till ett annat inlägg .




Testade kuben inne tillsammans med Moetsamlingen ,
det kan absolut tänkas att den får bo där framför spegeln till vintern .
Kuben på golvet och globen på det lilla glasbordet bredvid .......
eller i burspråket  eller på the skåp eller nån annanstans .
Lättplacerade är de båda två :-)





Å det kan även tänkas att jag har beställt en globe till ,
det kanske inte bara kan tänkas utan det kanske t o m är så :-)
Jajjamännnnn.
Just den storleken jag ville ha har varit slut på många ställen
 men jag hittade efter lite letande
 min nya HÄR .
Till rabatterat pris dessutom .





Nu mot veckans sista arbetsdag.
Ha det bäst .

Kram B



Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin