lördag 30 juni 2018

Nittonhundraaldrig ,tjeträffsavslutning och det magiska .....




Hej där denna sista junimorgon !

Hoppas allt är bara bra .
För min del väntar jobbhelg så jag vet vad jag ska göra .

Sista junimorgon ?!
Nääää mer hej från torsdagskvällens tjejträffsommaravslutning 
i a f om man ska gå efter bilderna .
Ja det blir som ni märker mer än vanligt lite hipp som happ med inläggen nu,
men bättre förevigat nån dag i efterhand än inte alls .

Här råder verkligen semesterfeeling .....
ja varför inte .
Det går himla bra att ha semesterfeeling även om det är hela tre veckor kvar att jobba .
Med risk för att bli tjatig ......
men åhhhhhh vilken sommar vi har :-)



Torsdagen och tjejträffsavslutning var det ja ....
Här sitter vi som ni ser allihop  i blåsten längst ut mot sjön .
Från den tropiska hettan hemma till halv storm i stan .
Ja jädrar i min lilla låda vad det blåste ,
fast om sanningen ska fram så var det var faktiskt lite skönt med fläktandet ,
det var helt galet hett i stan med .



Middagen var bokad strax intill
en nyöppnad Italiensk restaurang .
Eftersom vädret var som det var och det inte gick att boka ute 
så satt vi inne där ........ 
inne I S O L E N , å inte bara inne utan längst in !
Där var det minst sagt vaaaarmt ,  det kan man lugnt säga.
Vi fick erbjudande om att byta bord till ett annat längre fram även det i solen , 
tack men nej tack .
Men med kallt vitt vin , god mat och solen som sakta försvann så funkade det skapligt  .



Alltså detta magisk ljus ........
kan inte påminna mig när vi hade en sån härlig juni senast.
Måste varit nittonhundraaldrig eller möjligen nittinhundranittiofyra :-)
Att slippa plocka bort alla dynor på nätterna 
det har jag nog faktiskt aldrig varit med om ,
det är inte ens så där fuktigt som det alltid är på sommarnätterna i Sverige annars  .
Å som det ser ut så fortsätter det minst över nästa helg med . 
Härligt .


Samma ljus på Home sweet home som i stan .....
trädäcken / pooldäcken / Skogssäter Garden spa i " kvällsbelysning ".






 Min avkopplande lediga fredag med bästa shoppingtipset 
kommer en annan dag ,
När ni läser detta sitter jag på på svalt kontor och
har garanterat fullt upp och en betydligt stressigare dag .
Livets kontraster .
Ha det bäst .

Kram B


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin