fredag 29 juni 2018

Bröllopsmiddagen och lika tråkigt som när målarfärg torkar ......



Hej hej !

Vilken dag det blev ........
har gjort en massa kul men det tar vi en annan dag .

När solen gick ner bakom berget denna sistajunifredagskväll
hamnade vi inne i soffan 
och gissa vad nån prompt skulle se ?
Jamännn Formel 1 på tv:n.
Formel 1 är nog bland det tåligaste man kan se .
Jag som hellre kollar på målarfärg som torkar 
gjorde honom ändå sällskap 
men istället för tråktv
blev det till gå igenom inlägg och bilder för min del.
Ackompanjerat till öhhhhhn öhhhhhn öhhhhhn  :-)
Min sysselsättning var helt klart betydligt både viktigare och roligare :-) 



När jag sorterade , redigerade och planerad 
råkade jag visst hitta några Parisinlägg som jag glömt att publicera .....
b l a vår bröllopsdagsmiddag .
Allt för dokumentationen så här kommer den .



Eftersom det var fullbokat sen länge på den restaurang vi hade tänkt 
fick vi helt enkelt tänka om .
Valet föll på Basilic en liten mysig sådär typiskt fransk 
i Montmarte .
Ett bra val visade det sig ,
tyvärr missade jag att fota den trerätters vi beställde 
men gott var det i a f .









Ha det bäst och trevlig fredagskväll .
På återseende .

Kram B 


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin