tisdag 7 november 2017

Diverse list och en å annan muta




Hej där !

Hoppas allt är väl och ni fått en bra start på veckan .
Min startade på allra bästa sätt med ledig måndag .
Eller ledig och ledig det kan väl diskuteras ......
mer slippa ha en tid att passa .
Efter att ha beställt lite roligheter , fixat klart månadsavstämnig
med bokföringen ,
och dessutom haft kontakt med ett gäng hyresgäster 
 packades bilen full med rekvisita och kamera 
 för att sen dra till skogs med två små Prinsar och deras mamma.
 Höstfota dem i det fina vädret stod på agendan  .






Att fota en två och ett halvtårig Storebror och en en och enhalvmånaders Lillebror
kräver både list och en och annan muta .
Tack o lov för pepparkakor, russin , dunderhonung och ett å annat
flygplan som flög förbi :-)



Det där med att hinna ställa in kameran 
eller fokusera rätt är bara att glömma. 
Nån fotograf det lär jag heller aldrig bli 
men ett helt gäng fina foton av de femhundraelva som knäpptes 
på älsklingarna blev det i a f :-)












Jodå Mormor hann med mer preadventande med .........
t o m årets tema är bestämt .
Vad det blir ska ni få se i veckan så
missa inte att kika in igen .

Kram B

3 kommentarer:

Happy Doris sa...

Vilka härliga bilder på de små prinsarna, och vilken rolig idé att göra ett sånt fotoprojekt :)
Mitt senaste fotoprojekt, och som kom med posten igår, är en fotobok som mannen min ska få i julklapp, med bilder från vår semester i Cannes i augusti. Jag har faktiskt tagit ditt tips till mig, när du någon gång i något blogginlägg för längesen, tipsade om var du beställde dina fotoböcker. (Eller om du svarade på en fråga i någon kommentar, kommer inte riktigt ihåg...) Men hur som helst, jag är så jäkla nöjd med fotoboken och kvalitén, och jag fattar inte varför jag inte har fått tummen ur tidigare att göra fotoböcker! Det kommer garanterat bli mer av det här framöver :))

Ha en bra dag! ♥

Kram Jonna

Bittan sa...

Tack 💚Ja himla tur att vi fick till det medan det var skapligt väder. Jag är inne på bok nitton nu om jag räknat rätt, resor och Prinsböcker ,Störste Prinsens sexårsbok ska snart ges bort i födelsedagspresent , kul att ha likadana .
Ha de bäst . Kram B

Bittan sa...

...eller minnet var visst sådär , räknade dem nu och det var hela tjugonio .... oops !!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin