torsdag 26 oktober 2017

Tar ledigt för ett tag ......



Idag har Mormor fått ledigt från bloggen
och det är lilla jag som skriver.
Har hört att både min storebror och mina kusiner har gjort
det och då vill ju inte jag vara sämre .





Hej här har ni mej ......

Prins M , 
den fjärde KronPrinsen af Skogssäter .
Ja för i Konungariket Skogssäter finns inte bara en KronPrins 
utan hela fyra förstår ni ........
 lilla jag , min storebror och mina kusiner.




Det blir fyra  ,
 det säger min storebror ,
och säger han det så är det så ......
han som kan räkna ända till tio .
Det kommer jag också att kunna när jag är två år och fyra månader ,
men det tar ett tag till .........

Ni kommer väl ihåg att jag nyss fyllde en månad ,
det var ju då jag fick en stooooooor bil av min Morfar
och han och Mormor , mamma och pappa och min storebror 
firade mej med våfflor .



Jag är alltid glad och den allra snällaste bebis man kan tänka sig 
säger min mamma och pappa .
Det tycker Mormor med förresten ,
å igår var hon barnvakt åt mej en stund .
Oj vad kul vi hade då må ni tro.


Min mamma bjöd henne på middag som tack ,
det gillade hon .
Hon gillar både lilla mej och att slippa laga onsdagsmiddag.




Nu måste jag sluta 
behöver sova lite innan jag ska äta  .
Ja det är det jag gör .......
skrattar , äter och sover .

Mormor hälsar att hon är tillbaka här imorgon igen
bara så att ni vet .

Pussåkram från Prins M

2 kommentarer:

Happy Doris sa...

Sååå söt ♥
Kan tro att mormor är bedårad :)

Bittan sa...

Ja man kan inte se sig mätt . Att ha Prinsar i olika åldrar
är lycka med stort L det. Ha de bäst . Kram B

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin