tisdag 24 oktober 2017

Matcha matchi och en ny i samlingen




Dagens matchi matchi  .......
naglar , tröja och nya mobilskalet .
Japp nu sitter det blommiga höstskalet på  .



Har ett gäng att byta med men det här får vara 
tills det är dags för preadventsskalet och efter det det juliga .
Haha nääää riktigt så störd är jag inte 
men dyker det upp nåt kul så kan det det tänkas bli ett litet klickeliklick.




Jag beställer altid mina skal HÄR .

Kul att ha ett gäng att byta med ,
efter årstid , kläder OCH naglar .
Med refunder och presentkort 
blir de ju typ gratis....
i a f om man använder tjejmatte .
Å gör man inte det så är det det ändå :-)

Vad tror ni om en sån HÄR med , nästan en nödvändighet va ?
Och en sån  HÄR att ha den i .








 Senaste i samlingen är som sagt  detta blommiga 
vilket passar perfekt till det mesta i höst .......
inte minst naglarna .






Ha en fab tisdag ........
med eller utan matchi matchi :-)


Kram B


inlägget innehåller adlinks

2 kommentarer:

Happy Doris sa...

Så himla snyggt! Både mobilskalet och dina naglar har en helt ljuvlig färg! :)
Min svärmor fick ett mobilskal från samma märke i födelsedagspresent i lördags, fast den ljusare "Floral Romance", och matchande plånboksfodral. Så himla fint det också.
Och självklart ska jag klickeliklicka hem snygga skal till mig själv också ;)

Ha en fantastisk dag, du glädjespridare!
Kram kram

Bittan sa...

Tack :kul att man kan glädja nån :-)
Kollade på snyggelisnygga Floral Romance , nästa gång får det bli det och ett fodral med .
Kram B

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin