tisdag 18 juli 2017

Sommarinspiration .......







Skogssäters rabarber / citron och flädersaft .........
ett absolut måste ,
årets är nu klar och provsmakad  .

Det där med att det skulle vara tidernas sämsta sommar
kan man inte tro .
Även om det inte är nån tropisk värme och regnar i stort sett varje dag 
 har jag lyckats få till massor av sommarfoton O C H  sommarinspiration 
som jag inte bloggat om upptäckte jag när jag gick
igenom bilderna häromdagen .

Det gäller att fånga känslan när solen väl är framme.












Homemade saft och nya kuddar från HM home 
får bli dagens sommarinspiration .


Hittade ett drinkrecept på en Rabarbermojito som måste testas,
men det får vi allt spara till helgen .

Först tre långa sena kvällspass och en tidig fredag ......
 jodå veckan är " räddad "för min del kan man säga .







Ha det bäst och se till att fånga känslan du med .

Vi ses säkert imorgon igen ,
då blir det mer sommar .

Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin