onsdag 3 maj 2017

Att äääääääntligen lyckas








Semester mellan hägg och syren ,
det förespråkar jag ju V A R J E år .........
och varje år säger jag nästa år M Å S T E det ske .
I år ska det ske :-)

Fast igår kunde jag faktiskt tänka mig att ha semester redan innan hägg .
Vilken dag :-)
Rena sommarvädret och tjoho ....
det ser ut att bli lika fint idag med .

Mellan hägg och syren ja ......
Min rosa rödbladiga håller som bäst på att slå ut ,
den som blommar tidigare än vanlig ,
syrenerna däremot de får jag tills vidare njuta av inne .
Finaste födelsedagsbukettten 
bestod ju b l a av syrener :-)




Japp i år har vi ääääääääntligen lyckats få till det .
O M nu naturen stämmer något så när vill säga blir det där 
mellan hägg och syren verklighet i år .
Två veckor kvar ......
sen drar vi iväg på vår vårresa :-)
Traditioner är till för att hållas på som ni vet ,
är det fler än två gånger är det en tradition ......
två gånger har vi varit Grekland i maj med alla våra 
SmåPrinsar med mammor och pappor .
I år blir det något annat men såklart med dem allihop igen .

Mellan hägg och syren :-)


Favoritbuketten .....
de fina födelsedagsblommorna jag fick står
exakt lika fina än .
Vita syrener , vit hortensia ,vit jättekryss , brudslöja 
och diverse grönt .
Såååå fin hamnade den först i hallen 
men sen några dagar tillbaka har den 
istället fått flytta in på soffbordet 
där den syns från alla håll :-)



Ha en finfin Lillelördag 
och missa inte att kika in imorgon 
då ska ni få ett helgtips .

Kram B



Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin