lördag 29 april 2017

Min dag , att stänga ner bloggen och två väääääldigt användbara tips .....






Har den äran idag ,,,,,,,
 den låten snurrar konstant på radion
och just idag är den 
extra aktuell .

Min dag .

Ha den äran .

Jo men tack så mycket :-)

Min alldeles egna dag .


Som min kloka kollega sa igår 
då när vi diskuterade ålder och hur fort åren tickar på .
Man ska vara glad för varje år man faktiskt fyller år .......
om du inte gör det så lever du ju inte .

Så sant så .

Vilket betyder att idag tänker jag leva lite extra :-)

Snart väntar kungligt firande .......
med presenter till SmåPrinsarna :-)
Ja såklart ska de få presenter på min dag .
Varför inte liksom !





Foton från denna dag kommer säkert framöver
tills dess får ni hålla tillgodo med några  
 från de senaste åren just denna dag .

Lite same same är det .........

jordgubbar, bubbel , blommor O C  H det viktigaste av allt .....
 Har den äranflaggan
den som min älskade och forever  A L L T I D saknade änglamamma sytt .
Den som är med vid A L L A  födelsedagar .
Den plus den stora broderade födelsedagsduken  O C H grattiskoppen .
Viktigt det !



En alldeles extra speciell minnesvärd födelsedag var den för tre år sedan .........
då när jag fyllde host host tjugofem och blev helt totalt överraskad .

Då när jag helt fritt först fick välja vilken ring jag ville ha ,
och som sen avslutades med hotell och spa med alla våra älsklingar ,
för att strax efter dagen dra iväg på vår onceinalifetimeresa  .
Resornas resa till USA ..........
till  SanFransisco , L A och runt om i
Kalifornien, Route one och  Las Vegas :-)



Efter dessa rader tänkte jag stänga ner bloggen ........
i a f för idag .

Nu mot livet och min dag :-)

Ja just det de användbara tipsen var det med :

1 . Köp aldrig bikini med metallspännen .....
de blir aningen varma i bastun .
Aaaaaaaaningen!

2. Låt för allt i världen tejpen sitta kvar ......
i  a f  om du inte vill ha en ofrivilligt brasilvax .



Hej hopp .

Kram B



4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis min vän på födelsedagen! Att du ska fira ordentligt det vet jag ju! Fira är som vi vet din specialitet...födelsedag eller annat....haha, Njut av mat och dryck tillsammans med familjen och ha det riktigt gott! Kram från Gilla

Ann-Britt sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas den blir till ett roligt och fint minne i ditt hjärta!

Bittan sa...

Tusen tack , ja det kan man lugnt säga att den blev :-) Med alla mina älsklingar och ett guld till HV kunde man inte önska sig en bättre dag .
Kram B

Bittan sa...

Tack min kära du :-) Har haft en toppentoppendag .
Kram B

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin