söndag 30 april 2017

Att inte kunna önska sig något bättre ......



Vilken dag !

Kunde inte önskat mig en bättre .
Lördagen startade med frukost på sängen och lilla paketet .

Han kan han :-)

Vad det var i ? 
Blingbling såklart ......
aprilstenen i form av en charms 
till mitt Thomas Saboarmband .



Han den där som kan ,
han kunde tydligen fixa en ny altantrappa ,
jo man tackar .
Det var exakt det han gjorde under tiden jag stod i köket 
och lagade mat till eftermiddagens/ kvällens firandet .......
alla mina älsklingar  anlände i första periodpausen .
Ja spelar HV om guldet så kommer man när det är paus
så är det bara .
Vi käkade förrätten i andra pausen och 
som på beställning blev det ytterligare en period .

Att födelsedagen blev så bra berodde såklart på sällskapet ,
att få fira dagen med dem som betyder mest är egentligen
det enda som behövs ........
allt annat är bonus .



Att jag sen fick blommor och alldeles perfekt genomtänkta presenter ,
både pärlplatta , upplevelse och hårda paket ........
att det där med närmare tvåhundrafemtio hälsningar på 
IG och FB plus ett antal telefonsamtal och sms 
och att som avslutning faktiskt blev SM guld för HV 
gjorde dagen till en extra bra dag  .

Ja ni hör ju .

Vilken födelsedag :-)
  


Dagen till ära blev det både presenter till gästerna .....





O C H något jag tänkt göra länge .........
nämligen en förrättsbuffe .
Det får nog bli ett eget inlägg om den 
så håll utkik om ni är intresserade.



Till förrättsbuffen serverades genomgående rosa ........
en rosa Lansonchampagne och en rosa alkoholfri .



Fortsättning från en alldeles perfekt dag kommer ......
men först ska vi fira Valborg .
Här skiner solen från en bra himmel .
Hoppas det ser likadant ut hos dej med .

Kram B


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej !
Tack :-) Vad glad jag blir att just D U lämnar en hälsning ♥

Välkommen tillbaka

Välkommen tillbaka

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin