lördag 15 april 2017

Happy easter och att överraska I G E N !!!!!!!



Happy Easter på er !

Så blev det äntligen lite Påskledigt här med .
Kikar in en sväng mellan förberedelserna inför 
Påskharens besök och 
matlagning till kvällens Knytispåskbuffe .
Hittade en hel del användbart till det sistnämnda 
 i Leva och Bo påsknummer .


Om Moi kommer att tillbringa kommande timmar i köket 
så lär mannen  få tillbringa hela dagen ute med att
fixa till överraskningen kaoset han skapade på altanen igår
när jag jobbade .
Något han tänkt göra i flera år men hux flux fick för sig en Långfredag  .
Operation golvbyte .
Bara så där  ! 
Ett lass virke kom hem , altanen " revs " , nya plintar grävdes ner och 
hela konstruktionen förstärktes .
Nu ska " bara " allt som är rivet köras till sortergården 
och det nya golvet läggas .
" Bara ".
Det var hans påskledighet det :-)




Bara för det är han värd en extra fin påskpresent .
Det kreativa påskägg jag fick såg ni ju redan igår .

I mitt gömde sig en bag rödvin .
Han får ett stort guldigt Faberge med innehåll och en ......
nääääää vad han får i paketet kan jag ju inte avslöja än.



Ja just det E N alldeles särskilt viktig sak till måste vi klämma in med
innan alla Prinsarna och Påskharen kommer .
Det ska ni få se nästa gång.

Ha nu en alldeles underbar Påskafton .
Det ska jag ha .

Kram B



Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin