lördag 14 januari 2017

Memory lane och en dagens status





Allt väl mina vänner ?

Här är det som ni vet enbart  kök , kök , kök som gäller ,
å  nääää fortfarande inte så mycket att visa .....
ett tomt rum är ju inget kul att se .
Det kommer snart .
Förarbetet och planeringen tar ju tid men tänka sig att allt har gått så 
himla bra att jag nästan börjar fundera på 
när ska det strula ?
Måste nog bero på han som bara byter keps 
halleluja för att  vi slipper väntapåhantverkarsyndromet ,
ja jag veeeeet han är bra han !

Status today :

 Igår drogs all el om , halva väggarna är gipsade och
vinkyl beställd .
Han ligger mer än bra till inför måndagens leverans 
av köket med stort K min Handy Man .

Idag är det paus  ,
i o f s helt enligt planen har han 
not so kul obligatorisk utbildningsdag på jobbet .
Trots gedigna försök igår att slippa ......
men nääääää det gick sådär typ inte alls .
Själv ska jag strax dra iväg på en sen länge utlovad 
pysseldag med SmåPrinsarna .
Liiite roligare :-)

Eftersom jag tillbringat i stort sett hela denna veckans
 vakna tid på jobbet och
det i o med det fotats noll 
tänkte jag att vi kör en memorylane från förra året .

Januari 2016.......
Borde varit denna eller möjligen nästa helg 
som vi hade en  mysdag med SmåPrinsarna ......
snowraceråknng och korvgrillning i Skogssäter Garden .






....... MellanPrinsen fyllde två år .


Bittan och hennes bästa E gjorde snöänglar .....


..... det var vinter och en massa snö.


En och annan Mamma/ Dotter / Liten Prins utflykt hanns med ........




...... likaså utnyttjade vi en present
från minste Lille älsklingen och hans mamma och pappa  ........
en lyxbrunch på Vox med chaufför .
Jo tack inte dumt alls .





Å sist men inte minst laddade vi för att besöka vårt fyrtioandra land 
i världen .........
nämligen en 
oförglömlig märklig exotiskt resa till Kuba .

Denna vinter blir det inget fyrtiotredje land ,
varken att få uppleva eller att få sätta nål på kartan ........
vinterresan 2017 är som ni vet nytt kök ala Skogssäter.

Minst lika bra det .....
möjligen bättre men kanske inte liiiiiiika varmt .

Ha en finfin helg .

Kram B




Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin