fredag 20 januari 2017

En vårmakeover och en fredag



Hej mina vänner !

Så var det visst fredag igen ......... 
undrar exakt hur många gånger jag och
säkert många med mej börjat
fredagsinläggen med just dessa orden ?
Många gånger är det för min del i a f .

Vad hittar ni på idag då ?
Här väntar en mer än vanligt intensiv fredag ,
en Mormordag och direkt efter det jobbar jag kväll helt frivilligt
 trots ledig helg . 
Om Moi är dum på riktigt ? 
Nääää inte alls mer Mormor på riktigt :-)

Japp redan halv sex i morse var det uppställning hos Liten ,
eftersom mamman börjar jobba okristligt tidigt och 
pappan..... han som egentligen är 
pappaledig på fredagar befinner sig på event i huvudstaden . 

Gladde min kollega med en ledig fredagskväll och föreslog att vi bytte pass .
Ett som är säkert är att det lär vara en trött Bittan 
som kommer hem framåt kvällen ,
men vad gör man inte för sina älsklingar .





På tal om älsklingar ja ...... 
de andra Prinsarna befinner sig just nu i fjällen .
Att vi har världens goaste och duktigaste killar visste vi ju redan
men att de är så modiga med det var en nyhet .
Farmor är mäkta impad av deras skidåkning .
Igår ringde de och hade massor att berätta ,
och samtalet avslutades med en slängpuss .
Jag skickade en tillbaka som tydligen träffade mitt i pannan .
Sötisarna .



Om nån mot förmodan undrar vad bilderna har med texten att göra 
så kan jag tala om att de inte har med den att göra alls  .
De är istället en del av resultatet från förra helgens omflyttande på övervåningen .
Det som blev över från sovrummet 
och kontoret hamnade istället på visit utanför badrummet i lilla hallen .
Det känns numera väldigt 
ljust och vårigt när man kommer upp för trappan
vilket kan behövas då det känns långt borta att få
 njuta av dem utomhus.



Ha nu en riktigt skön fredag .

Kram B




Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin