onsdag 18 januari 2017

Att gå över förväntan


Hej där !

Hoppas allt är bra ,
här är det bara finfint ,
kan ju inte vara annat när 
köksrenoveringen flyter på över förväntan , 
och allt har fungerat helt efter planerna.......
än så länge är väl bäst att tillägga.
Både vinkylen och tapeterna 
som det var två veckors leveranstid på är redan på väg.
och status igår :
en vägg så gott som klar .......
överskåpen är på plats,
ventilation och fläkt fixat,  
och spottarna lyser så fint i vitrinen .
På denna väggen saknas det bara handtag och den maffiga
 krönlisten som går upp till tak .


Han är allt bra han Min Handy Man :-)
Är så himla nöjd med alla val ,
det blir precis som tänkt fast ännu bättre .
Nu ska bli spännande att se vad han lyckas trolla dit idag .



Ja jag vet ......mycket kök är det här nu ,
men det är ju inte varje dag man gör en totalmakeover .
Kan tänkas att det blir ett och annat inlägg till
under tiden det växer fram .

Med det önskar jag er en härlig Lillelördag ,
det ska jag ha ........
veckans lediga dag som var rätt så välplanerad 
fick hastigt och lustigt halvt om halvt planeras om .
Mormorakuten rycker ut för att ta hand om Liten 
till strax efter lunch .
Som tack får jag och min köksbyggaren lunch.
Jo man tackar .

Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin