tisdag 27 september 2016

Vad tror ni ?????


Hej hej !

En ny årstid har uppfunnits .......  
höstsommar .
Tänk nu börjar en " lugn " september lida mot sitt slut med ,
en alldeles fantastisk månad har vi haft ,
i a f vädermässigt  .

Den där två och en halvveckors influensan är ju
inget att direkt spara i minnesbanken precis 
och de resterande dagarna flög sen förbi så nu laddar vi 
för en mer händelserik oktober  .

På tal om höstsommar ja ........
frågan är om det blir några fler såna här tillfällen
och bilder på ett tag ? 
Eller var häromdagens middag ute den sista för i år  ?
 En sallad på olivpasta , grön sås , 
grillad kycklingfile som inte blev förevigad ,
 ett glas H2O och en höstsomrig vardagsdukning.

Idag ser det inte riktigt likadant ut om man säger som så .
Mer dimmigt , grått och hösthöst
än en solig ljummen höstsommar.
Hur har ni det ?

Näääää det var inte den sista ,
det måste helt klart bli fler ätautetillfälllen .........
tänk vad mysigt att höstduka här med lite murrigare färger.
Bara det inte regnar eller blåser får parasollet vara kvar och 
upp terassvärmaren om det känns för kyligt.
Det ska jag göra i oktober :-) 



Dags att sluta drömma och ta tag i livet ........
har nu tre dagar framför mig som jag INTE alls ser fram emot.
Inget jag själv kan påverka så det är bara att gilla läget 
och försöka tänka positivt och " överleva ",
det som inte dödar det härdar haha .

Kika in imorgon då ska ni få se något riktigt höstigt inne 
om jag har " överlevt "den första dagen vill säga .

Ha de gott .

Kram B



Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin