lördag 30 juli 2016

Öppnas första kvällen........





När vi fick den där genomtänkta julklappen
kändes det lååååååååångt till gårdagen .

Sex flaskor bubbel till sex alldeles speciella tillfällen .......
första kvällen på semestern var ett av dem ,
igår öppnades den som allra högtidligast.


En J. P Ice passade perfekt i kvällssolen
till förrätten / tilltugget innan maten.

Smördegshjärtan med löjrom , rödlök och cremefraiche ,
ost/jordnötssnurror med brynt smör och laxbollar . 
Mmmmmmm .




Å semesterpresenten var med såklart ......
funderar på om inte Darlingen " behöver " en present han med ..........
fatet eller en likadan modell mindre vad vet ja ;-)

Det blir en sväng till stan idag i andra ärenden 
så vem vet om det kanske blir ett stopp
på Royal Design .











Ha en härlig helg ,
det ska jag ha .......
en oplanerad första semesterhelg , det är fint det .

Kram B



2 kommentarer:

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Grattis till semestern. Jag behöver inte "uppmana" dig att ni skall njuta av ledigheten eftersom att det vet jag att ni kommer att göra ;)
Ha det bäst!

Bittan sa...

Tack ...jag ska göra mitt bästa :-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin