torsdag 9 juni 2016

For glamorous pepole with ....


For glamorous people with dirty nails .......
vardagslyx är en sak men så värst glamorös 
är jag ju inte å inte har jag 
smutsiga naglar heller nääää
de är t om alldeles sommarnyfixade :-) 

Men inkopplad är den nu äntligen min vita glamorösa vattenslang ,
japp Garden Glory är både inkopplad och redan välanvänd.



Hej hej förresten !

Hoppas allt är bra denna student/ skolavslutningsvecka .
Vi firade ju årets student redan förra fredagen
då E hade sitt utspring så här väntar istället jobbhelg ........
vilket är lika med fyra långa dagar och kvällar 
men i a f en ledig förmiddag imorgon .

Fredagsförmiddagen ska tillbringas hemma i Skogssäter garden
med mitt bidrag , det sista piffet .
Mer grejer än det glamorösa har hänt i veckan ,
igår kväll blev " uteköket  " monterat 
och kom på plats så där har jag lite att greja med .
Bra det där med en egen Handy Man som gillar att  fixa han med :-) 



Garden Glory var förra veckans tillskott .....
eller egentligen fick jag den när jag fyllde år förra året , 
ända sen dess har den bara hängt och varit snygg 
i väntan på att kopplas in .

Tjoho nu är den inte bara snygg utan 
bände inkopplad och redan välanvänd.
Å för en latFia som Moi är det himla smidigt
 med vatten på flera ställen ute ,
precis som med el lite här och
var i trädgården finns det numera även vatten på 
hmmmmm måste räkna .......
få se om jag fått med alla ställen men tre bör det bli !
Eller har jag glömt nån ?
Ja med den gigantiska saken inne i garaget modell brandslang 
blir det visst fyra .

Garden Glory har tryck som värsta högtryckstvätten
det har redan den mogne Mannen / Pappan Farfar / Morfar
fått erfara haha :-) 
Ja gissa vem som började ?
.



Firade att det kombogrävdes och kopplades in vatten både till den
och uteduschen med att köpa en guldig glamorös vattenkanna 
på Ica Maxi .
Till en glamorös vattenslang kan man 
ju inte ha en vanlig vattenkanna .....
inte ens en glamorös från Garden Glory
nä det krävs en guldig så är det bara :-)




Ha det bäst
och en riktigt fin dag .

Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin