torsdag 24 mars 2016

Var sak har sin tid och lite kvinnlig mattematik




Happy easter .

Jaaaaaaaaa
hallen blev klar lagom till påsk :-)

Först tyckte jag att det blev väl murrigt men
efter att ha vant sig ett par dagar är jag sååååå nöjd :-)))
Lite back to barndomen / klassiskt .

Det är ett helt annat första intryck med 
mönstrat i grönt/blått än de där romantiska vita och grå änglatapeterna.

Var sak har sin tid .
Den lantliga epoken är nästan helt över 
och åter till mer Moi .
Japp .

Skönt att det blev klart eftersom Mr Handy Man 
ligger nerbäddad i manlig förkylning och 
om han piggar på sig är han bortlånad på jobb när jag jobbar i helgen
med undantag för när Påskharen kommer på besök och inflyttningsfest
på påskafton.
 Jodå denna Påskhelg flyger nog förbi den med :-)


Riset med årets ägg hamnade på bordet här i stället .
Ska bara byta tavlor,  gardiner och ändra om lite i skåpet med .
Men det får Moi ta tag när det hinns med.
Just nu är det liiiiite F Ö R fullt upp .
Mer än fullt om man säger som så.

Tur att det inte har gått att börja utefixa än 
för  de där tre badrumsrenoveringarna i stan krävde visst
mer planering , beslut och logistik än vad jag trodde .

Phuuuuu ........
förhoppningsvis efter nästa helg 
blir det " normalt " igen . 
Då startar fortsättningen av Skogssäter Garden Spa :-)))
Var iväg och hittat drömspabadet i veckan ...........
dissade helt det vi kollat på nu när jag fick provsitta
och jämföra alla !!! 
Återstår att se om vi ska ha det eller ett lite enklare .

Jag sa normalt ....inte lugnt :-)











Nähäpp dax att sluta !
Mot optikern innan kvällsjobb.
Slapp ju progressiva så med kvinnlig mattematik fick jag
istället ett par solisar med styrka och två par vanliga
för samma pris som de skulle ha kostat :-)



Ha en finfin skärtorsdag.

Kram B


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin