fredag 25 mars 2016

Nio månader och för lång och trogen tjänst


Hoppla .......
kolla vem som kikade förbi .

Tack Påskharen :-)))

Tänk att han visste exakt vad jag önskade mej i
 Påskpresent /present för lång och trogen tjänst ;-)
Kan hända att Moi valde den själv ....
eventuellt , kanske .

Fick ju min Mikael Korsklocka vi varit gifta i tjugofem år .......
trettio år tillsammans och Påsk kräver väl en i guld ?

Joromensåatt.

Vad påskharen fick ?
Haha det är en helt annan historia , 
men så pass mycket kan jag avslöja att det I N T E 
var Mateus porslin för ovanlighets skull  :-)


I kväll ska det firas ..... 
 Liten fyller nio månader 
och jag har hört viskas att Påskharen kommer 
att kika förbi igen  :-))))









Påskharen ja .....
i kväll är det Bittans tur att vikarierar som Hare ,
dax för traditionen att leta ägg vid SmåPrinsarnas träd .
I år är det ju tre små älsklingar som ska överraskas.......
en LillPrins D , en MiniPrins A och en Liten Prins L.







 Nähäpp dags att ta på sig presenten och kila ut till taxin 
som väntar ,
eftersom det är den årliga trafikkaosintahelaparkeringenhelgen
d v s Bilmässa i stan får gårdagens Påskhare 
skjutsa och hämta mej idag . 

Bilmässa betyder en stark rekommendation att 
lämna bilen hemma , i a f om man jobbar där jag jobbar .
Har ju varit med förr så jag vet exakt hur det brukar vara .....
jodå det startade redan igår kväll förresten .
 Fullt pådrag redan då  .

Ha en finfin långfredag, 
njut ni som är lediga  .

Kram B




Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin