lördag 3 oktober 2015

Inspiration från oväntat ställe




God morgon !

Hoppas allt är bra vänner 
och att ni hade en finfin fredagskväll -
Min blev kortare än kortast ,
betydligt kortare än planerat .
Men möttes av en brasa gjorde jag allt :-)
Bra där när man kan hinta via bloggen .


Att komma iväg  i tid , d v s strax efter nio var bara att glömma .
Hemma sent efter ett lååååååångt samtal med helpdesk i USA !
Om jag gillar att prata fackengelska för att kunna
få igenom datakvällskörning i allmänhet ?
Näääääääää ! 
Å speciellt inte en fredagskväll i synnerhet. 
.
Det där med att uppdatera system under öppettid ,
tillsammans med diverse oförutsedda händelser 
plus ett utvecklingssamtal på det 
var ingen bra ide om man säger som så .
Jodå utvecklingssamtalet var riktigt bra :-).............
men resten .
N O T !
Å nu när vi ändå är inne på jobbet 
så bara måste ni få se Julen i år .
Helt oväntat mycket snyggt .

Alla pics kommer från IKEA



Har ju varit med om ett antal jular i blåa lådan , 
närmare bestämt tjugosex !!! .
Oh maaaaaaj Gaaadh vad många när jag tänker efter .
Vissa har varit fina , vissa rena katastrofer .
2015 känns som en av de bättre ever.


I år innehåller den en massa snyggt 
och en hel del villha .

Ja ja ja , jag vet ju att det är ett tag kvar 
men som vanligt går det fina direkt 
så passa på .
Vet att den redan är framplockad på vissa vh
dock inte hos oss än .












Ha en go lördag 
å håll tummarna för att jag slipper ringa till Asien i kväll  .
Har USA jour ena kvällen kan man ge sig den på att man hamnar
i ShangHai dagen efter .
Vad är det för fel på svenska jag bara undrar ???


På återseende .

Kram B


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin