onsdag 10 september 2014

Att göra något högst ovanligt ......


Min utsikt från soffan  
med valdebatt numero femtioelva i bakgrunden .
Ljus, ljus ljus massor av tända ljus överallt .

Nja kanske inte riktigt just nu som i nunu men snart .
När ni läser detta är jag fortfarande på jobbet ,
och det är några timmar kvar innan det är dags att bege sig hemåt .
Hem till ett tomt hus då Darlingen drog till
huvudstaden på konferens tidigt i morse och
 inte väntas hem förrän i morgon kväll .
Förberedde lite innan jag åkte , hönsen har fått mat ,
alla spottarna och utebelysningarna är tända och ljusstakarna laddade .
Finns det något värre att komma hem till ett totalt nersläckt hus ?

Kvällsjobb idag med ,  för en gångs skull gjorde jag något högst ovanligt 
tidsinställde inlägget  .
Brukar aldrig göra det då det känns så fejkat ,
 men nån gång ska vara den första .

Å vem vet jag kanske kikar in live en gång till i kväll i min ensamhet ......eller inte.
Det kanske det tar hela natten att göra det jag tänkt ,
nämligen att kika på lite höstmys :-)))

En upplevelse/weekendresa är ju alltid kul att
ha att se fram emot .

Ha en fin kväll .

Kram B


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin