måndag 17 februari 2014

Ett fotriktig avslutning



Hej på er !

Hoppas allt är bra såhär på måndagsmorgonen,
själv ska jag strax iväg till stan och sjukgymnasten .
Gårdagen gick i rasande fart men som jag skrev sist så 
klämdes det in lite välbehövlig avkoppling. 
En fotriktig avslutning på veckan blev det på Skogssäter.

En riktig V A R D A G S L Y X :-)))
Julklappen från jobbet testades  ,vi brukar få en hel del braiga saker att välja mellan.
  I år valde jag ett fotbad med uppvärmning ,
 bubblor , massage och braiga tillbehör , allt man kan tänka sig 
för att själv fixa en riktig pedikyr .


Det där med manikyr skulle jag ju för allt i världen inte kunna låta bli,
däremot är det lite sämre med att kontinuerligt boka tid för fötterna,
 i a f vid denna tiden på året .


F r o m nu kommer det att bli ändring på det .
Varje helg ska det klämmas in en homepedikyrstund.
Inte så svårt att hitta tid till det då det är en alldeles perfekt avkoppling 
med en dator i knät eller framför tv:n.


Produkter saknades det visst inte i badrumsskåpet  ,
hittade både det ena och det andra som det stod F O T på .
Bara att leta fram det allra nödvändigaste
fotscrub, fotcreme , fotbadssolja ,fotbadskulor ,nån creme mot hälarna
åsså det allra viktigaste : sockor . 
Har ni testat de där moisturisingsockorna förresten ?
Jag köpte mina på Åhlens för några guldpengar .
Smörj in fötterna med fotcreme , sov med dem på över natten.
Å jag lovar att du undrar om du sitter på en strand i Thailand och får pedikyr när du
vaknar med fötter lika mjuka som Lill och MiniPrinens  :-)))

Fotbad med massage...........


.............å  med bubblor.


 Nu kan veckan starta med sköna fötter ,
det är en billig vardagslyx om något.


Kram Bittan


4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Å det är ju bara så himla skönt med härlig och underbar fotvård .Lycka till hos sjukgymnasten och ha n fin måndag .Kramar Rita

ullie sa...

Jaha du tog det paketet ja :D Såg va någon annan tog :D Hon blev nog nöjd me.
Wow så gott fötterna är tyvärr något man glömmer inte som händerna tyvärr. De där sockarna har ja inte prövat kanske värt pga mina dåliga hälar då
Ha en fin start på veckan kram

The Place To Be sa...

Vad härligt det ser ut!
Kram Malin

Bittan sa...

Ja, det blir mitt nya söndagsnöje :-)))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin