tisdag 18 februari 2014

Att bo i en zebra och träningsövning no fem



Passade på att fota senaste tillskottet i garderoben när jag ändå
var i farten och tränade axeln  .
Zebratröjan från Lindex ,
en sån där som man vill bo i jämt :-)))



Hej på er igen !

Jodå här tränas det för fullt sen igår ,
fyra gånger med fem till tio axelövningar tre gånger om dagen , fick bli en femte ............
testaatthållakameranutanstödövning .
Det gick sådär .
Den där extra energin som hittade hit igår kväll försvann snabbt efter familjen Annorlunda,
för jajajajaj vad ont det gör efter träningen .
I natt fick det bli några timmar med Onda män och mord på TV4 fakta
plus ett gäng starka värkpiller då det var totalt omöjligt att sova.
Att jag inte ligger skönt i nya sängen kan jag ju inte klaga på i a f :-)))

Det tar en hel det tid med träningen efter en Frozen shoulder
 dels för att få tillbaka rörligheten och dels för den inte ska frysa igen ,
 I know jag har ju liksom varit med om det tidigare .
Det är fullt normalt att det fortfarande är besvärligt så kort tid efter op men
tålamod är ju som ni vet inte Bittans starka sida.
Men förhoppningsvis slipper jag nu en fjärde operation om jag tränar på 
i a f i år , alltid något att ha som extra morot :-)))




Nu strax mot kvällspass på jobbet ,
 tränings och vilodagen hemma är slut .

Ha det så bra så ses vi snart igen , då ska ni få se min nya man :-)))


Kram B

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Hoppas att träningsvärken ger sej ! Inte skoj att ha ont och inte kunna sova .Massor av kramar Rita

ullie sa...

usch då hoppas värken försvinner inte kul :( jobbigt när man inte kan sova. . wow så snygg tröjan va den gillar vi . nyss hemkommen från kvälljobb så blir att sitta här lite innan sängdax kram kram ullie

Cicci H sa...

Vilken cool tröja. I like!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin