torsdag 17 oktober 2013

Att sticka ut !!!!!



Hoppsan .......
 det gick inte bara att skylla på belysningen ,  
synen på långt håll hade visst försämrats en hel del den med .
Halva eftermiddagen har tillbringats hos optikern ,
nu återstår bara den lilla detaljen att välja båge.
Lilla och lilla :-)))
Har ett gäng hemlånade i helt olika stil , gemensamt med dem är att
 alla syns om man säger som så .
Sluttjafsat med små diskreta  , nu vill jag ha ett par som sticker ut och säger lite mer ,
en båge som känns som en accessoar  .
Får se om jag vågar välja den som sticker ut allra mest.
 

 
Lite spansk mossa , några pinnar, ett hus och en stunds
pysslande senare fick även den
gamla dörrkransen en ny look , nu sticker den både ut och känns ny och fräsch.
 
Undrar om jag också kommer att känna mig sådan
med  nya brillor  ?
Hoppas kan man  alltid , undrens tid är ju inte förbi än. 
Om än inte fräsch .......
så N Y  kommer jag definitivt att bli ,
 de hemlånade bågarna finns inte på samma världskarta som de gamla :-)))
 
Ses imorgon ,
redan fredag , då blir det glitter å glamour......
eller i alla fall glitter .
 
 
Kram från Bittan
 
Å en sak till förresten , det där med podcast , är det någon som
kan rekommendera en sån där att fastna totalt vid  ?
Jag har testat både det ena och det andra alltifrån Filip och Fredrik till Alex Sch
men inte hittat nån som fängslar .
Gärna tjejer och "intressanta ämnen " tack !
 


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin