onsdag 14 augusti 2013

Inspiration av mörkret å knoppar

Halvmånebord i plåt från en nerlagd blomsterbutik i stan , hylla Stallqvarn,
ljusstakar Sia, present från Prinsessan med Prins
Tjabba igen !

Kvälls-update från tv -soffan ,
personligt världsrekord med tre inlägg idag .
Grattis till mej .
Det är betydligt roligare att blogga , surfa runt och leta
 inspiration och idéer än att behöva vara "tvingad " att kolla på
 sport och ett booooooring friidrotts VM
som går dygnet runt :-)))
Sport , sport , sport ,
vet nån smarting hur man slipper det med en sporttokig man utan att
byta ut honom ?
Tips mottages tacksamt för där räcker visst mina häxkonster inte riktigt till.
Börjar tydligen också ligga av mej i den branchen på fler sätt ,
 Dagens häxkonster med att framkalla sol varade inte så värst länge .
Regnet kom strax efter jag skrev förra inlägget ,
 det var bara att byta om från bikini och flytta in .
Tur att  jag hann plocka fram Mr Canon och
plåta nåt fint som dök upp i trädgården :-)))
De picsen kommer såsmåningom .

Bord made by Darlingen , stolar hittade på mitt möbellager i stan , matta House Doctor
Gör fortfarande inte många knop men nu har jag inte riktigt lika ont.
Är bara trött av alla piller , värkplåster och galet rastlös
 av att som sagt vad inte göra många knop........
och all S P O R T  ;-)
Nääääää stopp !!!!
Nu börjar det bli tjatigt ,
varken vädret eller gnäll över ryggen 
är väl inget kul att läsa om ,
 kolla på bilderna istället så
 lovar jag att detta blir definitivt den sista uppdaten om dessa båda ämnen.

Nu över till nåt roligare : 

Inspirerad av mörkret som sänker sig tidigare
och tidigare över Skogssäter

enjoy lite black decorating från matsalen  :-)))

Mask från Liberty i London , urna , fjärilsskål och kanna Mateus sand

Ljus "nån webbutik", rosbrosch och skåp gammalt
Knoppar från http://www.nillashandelsbod.se/knoppar/
Knopparna ska användas till nåt fint .
Kolla in hos Nillas Handelsbod  HÄR ,
där finns en hel massa fina .


Kram Bittan




3 kommentarer:

ullie sa...

oj vilka mysga ting du visar vännen så vackert hemma hos dej .

Vad är ett voltarenplåster? visste inte det fanns såna. sätter man det på stället bara då ? kör mme salvan o det har väl funkat sådär . nu har jag och annika varit på kvällsrunda o fy så det värkernu .. fick ja för ja sa att det va bättre ... suck

ja men eller hur det va ju sååå läckert riktigt ala ernst hi hi

ullie sa...

glömde skriva att jag känner oxå att jag skulle vilja byta ut min sportfåne till man oxå i bland .. men ja gör som du .. låtsas titta o va ntresserad o sen surfar ja hahah

hemma hos lilla mej sa...

Åh ja det är nog rekord 3 inlägg på samma dag .Men roligare att vara på bloggen och inspireras än kolla på tråkig sport .Fina saker du visar bara så söta knoppar .Ha det bäst underbara du .Kramar Rita ♥

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin