lördag 11 maj 2013

Kanske lite häxa ändå



Hej på er ! 


Ytterligare ett mobil inlägg .....bara måste testa , skam den som ger sig .
Som av en händelse var det en uppdatering på blogger appen i morse....
Antingen är jag häxa på riktigt eller så var det ett
 himla märkligt perfekt sammanträffande ?!



Helt plötsligt kan man skriva mellan 
bilderna .  Återstår att se om det funkar när jag publicerar Lill Prinsen
 å hans pappa som inspekterade namngivelseträdet igår.
Favvosysselsättning just nu är allt som har med städning att göra .
Så nu är lekstugan sopad :)))



Vad hittar ni på idag då ? Här blir det först förberedelser
 inför kvällens grillning , lite trädgårdsfix och kanske en shoppingrunda .
Men först klädprovning av det som ska med på resan .





Skor behöver jag ju inte packa så många som ni såg igår :)))


Asså liiiiite jobbigt är det allt att mobil blogga ,
 men det är helt klart ett smidigt sätt om man är
 på resande fot och inte har med sig den riktiga kameran .
O M det nu funkar som jag vill med texten vill säga .
 Håll tummarna nu testar jag !!!!!

Missa förresten för allt i världen  inte att kika in igen ,
då ska ni få det där utlovade tipset ,väl värt att testa .




Kram från häxan Bittan 
 
Update från datorn
jihaaaaaaaaa det funkade , nu ska jag bara
få till det med texten med :-)))

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Hej Bittan! Jag bloggar nästan bara från iPhonen med appen blogpress Himmel vad söt lillprinsen är!!! Och han är lik sin pappa :) ha en bra lördag ! Kram

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin