onsdag 22 augusti 2012

Nya passioner


Tänk att det är aldrig för sent att
hitta nya passioner i livet .
Alltså vet inte vad som hänt denna sommar.

Jag har både löst korsord och frossat i körsbär .
Det började med att jag av misstag fick en körsbärsglass i Italien
och att min bok var utläst på stranden .

Jag som varken trodde att jag gillade korsord eller körsbär  :-)
Har ni hittat någon ny passion ?




Hittade stora söta körsbär på fruktaffären häromdagen ,
och ny korsordstidning blir det definitivt på nästa solsemester  :-)

Ha det så bra .

Kram kram


2 kommentarer:

Elzie sa...

Inga speciella. Men dina körsbär såg ju bara så goda ut. Stora och fina! Här har vi bara klarbär och dom är så sura så munnen grimaserar av sig självt när man äter dom, haha.
Måste fråga dig var du får tag i den där kryddan .........seafood, som du hade till laxen? Har letat överallt men inte hittat den.
Hoppas du har en bra onsdag.
Kram Elzie

hemma hos lilla mej sa...

Underbart det låter med körsbär och korsord.Ha en fin dag.Kramar Rita ♥

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin