måndag 2 juli 2012

Dagen efter ....

Ballongsläpp över Skogssäter när LillPrinsen fick sitt namn


Godmorgon !

♥♥♥
Här har ni en såååååå nöjd och lycklig
men något ynklig hostig och superdunderförkyld Farmor .
LillPrinsen är namngiven och hela tillställningen igår blev
ännu mer lyckad än vad jag hade vågat hoppas på,
t o m vädret var till slut med oss även om det
såg mörkt ut ända till strax innan ceremonin
skulle starta.

Ni ska få se en massa bilder och
såklart få höra om hur det hela gick till.
Min dag kommer att tillbringas nerbäddad i sängen så
om jag orkar i sjukstugan
kanske jag får till ett inlägg framåt eftermiddagen vem vet.

En trött nyss namngiven LillPrins som var så duktig under hela tillställningen


Ses igen.

Kram Bittan



6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj att allting gick så bra med lillprinsens namngivelse.Krya på dej kramar till dej vännen.Ha det så gött du bara kan.Kramar Rita ♥

Ninnis sa...

Så skönt att allt gick bra.
Ligg nu nerbäddad och ta hand om dig...<3

Kram Ninni

Änglarna finns sa...

Krya på dej!! Tror snart du måste uppsöka..tant/farbror doktorn!!
Ha det så gott du bara kan!!
Kram Annika

PS...ser framemot nästa inlägg!!

Lena/isklockan sa...

Krya på dig och vila. Vi får hållas på sträckbänken :-))

Kram

Anonym sa...

HEJ!
Var rädd om dej.Följer din blogg, skrattar och någon tår kommer ibland, särskilt när jag tänker på att Prinsen läste den fina dikten.
Själv har jag bara en hand att använda, halkade på berget. Bruten
arm!!!Krya på dej hälsningar. Kram
S

Lyckoslanten sa...

Vilket fint namn han fick lillprinsen! Och bakverken, ja det är verkligen stil över er!
Krya på dig! ♥

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin