söndag 21 augusti 2011

Åksjuk Moi i Skogssäters garden


Hej svejs alla !

Hoppas ni mår bra.
Här finns inte mycket att klaga på....

Kunde inte sova i morse ,
så halv sju tyckte jag inte det var mer än rätt
att få frukost på sängen.
Vad han som snällt gick ner och gjorde den tyckte
är en annan historia :-)
Men det funkade  som vanligt bra med BarbroK :s
valspråk ....
vill ha , måste ha, förtjänar att ha :-) 
Ge å ta .....igår kväll
genomled jag som sagt återigen en speedwaymatch.


I eftermiddag blir det grillning med
 Prinsar och Prinsessor,
allt är färdigpackat  i bilen och nu väntar tre
härliga veckor på resande fot :-)
Får bara inte glömma att ha överlämning
 av grannen till Prinsessan.
Hon har inte bara detta plejset att ta hand om utan
grannens post och blommor ingår även i
Skogssäter under sommaren .


Dagens pics är från trädgården
som synes.
Ska strax ta med mej en tidning och
pallra mig ut i den ,
närmare bestämt till Skogssäters hängmatta
och alldeles säkert göra precis som igår ......
 d v s bli åksjuk av gungandet,
ge upp och flytta till en solstol.
Men visst ser det härligt ut ?




Tack för besöket .
Ha det bäst alla mina gamla och nya
följare ,läsare och tittisar......
ni börjar bli rätt många nu
och besökarantalet fortsätter hela tiden att öka :-)
Även om bloggandet såklart är ett
sätt att få utlopp för lite egonhalvoffentlig dagboksskrivande
och fotointresse är det givetvis
såååååå kul att få uppskattning !
Om jag kan vara med och inspirera en yttepytte liten
del av alla fina bloggar som jag blir inspirerad av är
det gott nog .
Tack igen till er alla som så flitigt kommenterar
och skriver så positivt.
Målet är att skapa en feelgoodkänsla ,
det finns så mycket tråkigt överallt att
här ska ni slippa det.

Får se om jag hinner
med ett inlägg till ikväll annars hörs vi imorgon
när vi är på väg.

Kram kram från en snart åksjuk Bittan




8 kommentarer:

Lena/isklockan sa...

Mysig trädgård du har. Det ser inte dumt ut att ligga i hängmattan. Men det är klart blir man sjösjuk så kanske det inte är så mysigt...hi hi:-)

Ha nu en trevlig semester på allt rolig ni ska på.

Kram

barbrok sa...

Hahahaaaa! Hallå där i hängmattan!! Ser att jag kom med på ett hörn oxå....Tänker nog brodera det uttrycket på lite kuddar o se om nån vill ha.
Vill också ha hängmatta, (måste, förtjänar) men har faktiskt en liggande men trots 6 ha skog hittar jag inget bra ställe att hänga upp den. Får leta mer, lite sent påtänkt men kan ju komma tillfälle innan vintern.
Kram Barbro

Elzie sa...

Här har vi varit och hämtat husvagnen så nu blir det snart tömning av den. Usch, det är det tråkigaste av alla jobb, haha.
Njut nu av grillen och maten.
Kram Elzie

Anonym sa...

Hej på dej,ja idag var det ju hängmatteväder,bara att passa på o njuta,ha nu en riktigt trevlig semester.Kram annika

Så Vitt Jag Vet sa...

Det kittlar ju i benen då jag vet att ni kommer att åka iväg ...
Hoppas du delar med dej !
Kraam
Sanne

Änglarna finns sa...

Önskar dej en härlig kväll..med prinsar och prinsessor!
Underbara bilder från trädgården!
Ha det bäst!!!
Kram Annika

Ps...Ha en trevlig resa..och var rädda om er!!!

Arja sa...

Halloj vännen!
Vilka mysiga bilder från trädgården du visar. Och vad fin du är där du ligger i hängmattan.
Önskar er en riktigt härlig semester och kör försiktigt.
kram kram Arja ♥

vita drömmar och svarta tassar sa...

Härligt härligt!! önskar er en underbar resa...njut och va´glad...

hoppas du delar med dig av dina tokigheter jag behöver lite skratt just nu!!

Va rädda om varandra :)

kram wivi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin