söndag 21 augusti 2011

Ta ut kärringen :-)



Hej på er !

Nu är allt klart och klockan är ställd på fem,
 då passar jag på att slänga in ett litet inlägg till idag.
Bara måste fortsätta än en gång
med dukning som ligger mig varmt om hjärtat,
sen ska ni slippa ....säkert
fram till jul i a f :-)

 Idag blev årets sista ??? grillning avklarad.
Dagen till ära bjöd på ett
fantastiskt väder så vi kunde sitta ute.
Den gamla groggvagnen blev perfekt att
ställa maten på.




Utedukningen blev i guld, rost och beige.
Gamla guldtallrikar,lexingtonservetter ,
spetsunderlägg,rostigt fat på fot med plättar i luften som
 bordsdekoration  och en vit linneduk.
Enkelt och fräscht.


Att fota Prinsar och Prinsessor
  är inte det lättaste
speciellt inte om de är av kvinnligt kön  .
Den ena Prinsessan var sjuk och den andra vill
absolut inte få den söta magen fotad 
så det respekteras.

Tänk när jag smyger in i förlossningsrummet
för att agera doula så kommer det bli precis som i
Solsidan.....,
-ta ut kärringjäveln skriker Prinsens Prinsessa.
Det har vi redan avhandlat :-) 


Min  Prins .....

.


........åsså min egen Darling blev i a f förevigade

Nähäpp mina vänner, nu får ni ha det så bra.
Dags att sova .
Vi ses säkert igen imorgon.
kram från Mrs......

5 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Vilka fina inlägg du gör och härligt väder hade ni idag! Här har det regnat hela dagen, men inne hos mig har det varit sol! ♥

Englagård sa...

Vacker dukning önskar jag var lite mer kreativ när det gäller sånt. Låter härligt att kunna sitta ute och äta, här har varit riktigt höstväder några dagar nu så det är inte så lockande

Änglarna finns sa...

Ville bara tassa in och önska er en trevlig resa...och kör försiktigt!
Kram Annika

Lena/isklockan sa...

Mysig och fin dukning idag igen :-)) Ha nu så trevligt!!

Kram

hemma hos lilla mej sa...

Bara så underbar vacker dukning.Ja du är ju bara så duktig på att fixa och får det ALLTID BARA SÅ FINT ♥ Härligt när man får sitta ute och äta.Ha nu en underbar och härlig resa goa Bittan.Mys och njut.Ha det gott .Bamsekram Rita ♥

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin