torsdag 14 juli 2011

Jul eller julipynt


Kan ni tänka er ....
imorgon är det dags att  fira igen  :

Jul i juli
Finfinaste julpyntet i juli är det
finaste namnet som bor över min säng.
 Bokstäverna har Moi lånat från den fina Christmasljusstake
som jag fått av min finaste Queen E.

Om ni vill se hur den ser ut till jul så
kolla

Om ni fortfarande vill tro att det är sommar
så råder jag er att låta bli.
Kolla inte 

God juli
på er.

♥Kram Bittan♥

Vad vi firar ?
Att "Ljusstaken" kommer att befinna sig
hos mig på nätterna igen
dvs jouren är slut för denna gången:-)

Nääääää fyyyyyy på Moi .....
en lavett på höger sida och en på vänster
för dumma assosiationer !!!!!
Flåt flåt .


7 kommentarer:

barbrok sa...

God juli på dig själv! Ja ni verkar då fira för det mesta! Kommer jag att ta igen om ca en månad, hehe då e det min tur att fira varje kväll...
Barbro

Änglarna finns sa...

Ha ha...det är du och jag...med fantasin...
Har varit och tittat på kaktusar..i Trädgårdsföreningen i Gbg..hihi....
Önskar dej en fortsatt härlig kväll!!
Kram Annika

Ninnis sa...

Tillåt mig småle...=)

Ha det så bra med "staken"...haha...=)

Kram Ninni

hemma hos lilla mej sa...

God Juli på dej sköna Bittan.Bara älskar när man är go och glad som du är .Hittar det positiva i mycket kommer man långt med.Vissa har ju tappat stinget precis.Ha det gottis Bamsekram Rita ♥

Älskade pion sa...

God juli på dig mä........;)Ha en riktigt mysig dag nu när gubben äntligen befinner sig där han ska.;)Kram Ulrika

Anonym sa...

God juli på dig härliga tok-Fia *ler varmt*!

Mys nu så gott med din darling! I dag den 15 juli firar gubben och jag 44-årig bröllopsdag.

Kram Renate

Änglarnas hus sa...

Hallojsan Bittan!!


jag vill börja med att tacka för de fina ord du skrev om vårt hem och reportaget!! Det värmde såå!!

Guuu så mysigt att ge sig ut på en Europa roadtrip tillsammans!! Vi har gjort det( till Italien) när barnen var mindre och det är den bästa semestern någonsin...

Blev sugen på att göra det på tu man hand nu när barnen blivit stpora!!

Hoppas ni får en härlig helg nu!!

Kramis Sanne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin