måndag 2 maj 2011

Rena grekiskan.....


Hej på er !

Tur i oturen att våren kom av sig
när jag inte är hemma och kan pyssla ute i trädgården.
Fick skrapa rutorna när jag åkte 
tiiiiiiiidigt i morse.
Just nu sitter jag alldeles ensam 
på hotellet i Kungens Kurva efter 
en iskall långpromenad ,lite kvällskäk och 
har precis renskrivit alla anteckningar från dagens utbildning.


Det är jag och två kollegor från 
olika delar av landet,
   vi var ungefär lika trötta alla tre ikväll
efter att först ha tagit 
oss till Stockholm i morse och sen en intensiv dag 
med en massa " grekiska" .
Vi har blivit lovade att på onsdag kväll 
kommer vi att förstå hela processen
och poletten ska tydligen ramla ner då !
Hjääääälp tänk om den inte gör det ???


Klockan var över sex innan vi slutade nu ikväll ,
då kunde vi äntligen
ta oss till hotellet för att checka in.
Det blev inte precis något festande i baren :-)


I morgon  däremot
 kanske man
skulle passa på att göra något
roligt på kvällen.
Zetas trädgård som har så
mycket fint ligger ju inte långt härifrån.
Har ni varit där ?
Frågan är bara om jag hittar dit och om det är öppet
på kvällen .Tveksamt med båda två.
Måste kolla.....
GPS :n glömde jag givetvis hemma , 
den hade varit bra att ha när inte han
som har en  inbyggd är med .
Förra gången som jag var där ......
var han både med och körde och bar :-)


Dagens pics är detaljer
 från vårt vardagsrum .
Kameran lämnade jag hemma 
så några bilder från huvudstaden lär det inte 
bli denna gången.


Ha det bäst mina vänner .
Natti natti.

Kram Bittan

5 kommentarer:

Arja sa...

Godmorgon vännen! Hoppas att du sovit gott. Så där "lagom" långa dar ni kör hihi... hinns inte med med så mycket annat då :O( Bilden på din spetshylla är så otroligt vackert upplagd...och dina ljuvliga väskor ME LIKE :O)
Hoppas att det blir varmare idag än igår... stod och såg på Emanuels träningsmatch igår..fasen vad kallt det var!!!
Ha en fin dag så höres vi kram kram Arja ♥

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron vännen!Hoppas att du har sovit gott.Vilka långa dagar ni kör.Hoppas att du får göra något som du vill typ Zetas eller något annat skoj.Vad mycket fina saker du visar som du har gjort.Ja idag är det kallt med regn och snö.....Ha en fin dag goa du.Kraaam Rita ♥

Älskade pion sa...

Hallå där!!!!Guuuud vilken hylla med såååååååååååååå mycket fina saker.Jag vill också ha en sån fin hylla.;)Hoppas att du hinner med Zetas,har inte varit där själv men skulle vilja.Må så gott!!Kram Ulrika

Elzie sa...

Låter som en jobbig vecka! Att sitta och lära sig nytt är inget man är van med, haha.

Ja, inte kan man tro att det är maj inte. I helgen fick jag också skrapa rutorna på bilen när jag skulle iväg. Ingen höjdare.

Hoppas du hittade till Zeta och att det var öppet. Hade gärna följt med på DEN turen. Ha det så gott i hufvudstaden.
Kram Elzie

Gugis Pärlor sa...

Förra sommaren höll jag i en sådan där livräddningsboj på loppis för en struntsumma och lämnar den kvar! Gissa om jag har ångrat mig sedan dess? Jag skulle så klart också ha spraymålat den vit och tryckt vårt namn på den! Suck... hur är man funtad egentligen? Ha nu sköna dagar i huvudstaden! Zetas låter toppen... hoppas att du finner vägen dit!

Kram Gugi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin