torsdag 10 mars 2011

D B B är bra att ha med sig......


Vilken dag vi hade igår........

startade utflykten med vårväder kl åtta för att
halvvägs övergå till vinter .
Bara för det så köpte jag penseer på vägen hem !!!
Mysigt hade vi i alla fall ,
ätit och fikat gott och shoppat "lite grann".
Perfekt att ha med sig TBB  eller 
DBB som han numera får heta.
"Darlingen Bär och Betalar" :-)



Den fina statyn fick vi i lördags 
av bästaste M och G,
passade perfekt i det ommålade vardagsrummet.

Rummet ja.....
det gjorde Darlingen klart  i
förrgår kväll när jag var på tjejträff.
Kaoset var kvar när vi kom hem igår.
Konstigt att inte grejerna hoppar tillbaka av sig självt !!!

Ask made by me

Bara att ta tag i det
 efter en heldag på utflykt .
Helt omändrat blev det förstås,
men sååååååå bra till slut.
Ni ska få se sen när jag fotat.

Gissa om jag sovit som en stock i natt.
Hörde inte ens när Prinsessan
kom hem från jobbet vid tretiden .

Kram Bittan




6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad härligt att det blev en lyckad dag igår.Vad fint du har fixat till ängelen och sött paket.ja du är så himla duktig.Ha nu en toppendag rara du .Varm kram Rita ♥

Älskade pion sa...

Jag vill också ha en DBB.;)Trevlig dag verkar ni ha haft iallafall.Väntar otåligt på bilder från det nymålade rummet.;)Ha en skön dag vännen. Kram ulrika

Änglarna finns sa...

Vilken härlig dag ni hade! Viktigt att ta vara på och göra saker tillsammans! Underbar present ni fick...och asken du gjort..ljuvlig!
Tusan...vad här snöar...var är våren?
Men gäller att förgylla dagen!
Så nu skall döttrarna och jag åka till deras storasyster. Hälsa på henne och barnen. Ljuvligt!
Kram och ha en underbar dag!

Skogslyckan sa...

Dom där DBB var hittar man dom. Min bär men betalar gör jag själv...
Låter som en trevlig dag!
Kram Pia

♥Zink & Vita ting♥ sa...

DBB är perfekt!
*ler*
Vill se rum!!!
Snäääällllaaa! Brukar ju funka att önska bilder :))
Kram På Dig!

Lisa och Mattias Blogg sa...

Spännande ser fram emot vad du köpt för något.
Jag vill också se ditt rum, nu blundar och önskar jag :)

Måndag kl.13 sv tid passar mig perfekt.
Då syns vi på en fika :) Hälsa så gott till DBB att han är fantastiskt, MBB hälsar så gott med :)

Ta hand om dig min vän så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAM

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin