lördag 19 februari 2011

Ett fotoexperiment.....


 Hej hej !

Idag ska jag göra ett litet tanke experiment med er.
En ledtråd är att kolla bilderna  
och tänka på vad det första ni tänker är .
Tänka utanför boxen ,eller inte välj själva :-)




Igår kväll när Darlingen var ute på jourjobb
satt jag och redigerade foton.
Har fått lite nojja på att temafota,
vilket är väldigt kul att ha sparat har jag upptäckt.

Förra året tex tog jag månadsfoton på 
CarpeDiem-lusthuset.


 Nu har jag som .....
håll i er.....
  värsta Egon börjat ta outfitfoton på Moi.
Inga foton som kommer att vara med här 
förutom detta smakprov som ni får se idag.
Jag gör det enbart för min egen skull,
för att kunna plocka fram i framtiden och
kolla vilken cupcake
jag var/är.
Igår var jag denna gräddbakelse ,idag är jag en chokladpralin
i brunt och gammelrosa:-)


Tycker INTE om att vara med på bild och det finns 
ytterst få foton på Moi sparade, 
rensar dem kritiskt direkt.
Speciellt i helfigur,porträtt eller ve å fasa bikini.
Typ de flesta m a o.



Men outfitbilder med kameran för ansiktet 
känns inte så farligt
  och det kommer garanterat att vara kul 
att ha om några år.







Exprimentet ja ...... vad tänkte ni ?
Märkte ni att 
alla bilderna inte var på Moi !?
Några var på mitt nypysslade kaffekoppsfat.
Visst är vi lika ?
Fick cupcake/gräddbakelse associationer direkt
både av fatet och mina volanger ,
men det bjuder jag på :-)
Matchande bilder.
Nu ska jag leta reda på något 
brun/gammelrosa i inredningsväg att fota så det
kan paras ihop med dagens outfit.
Ny ide är född ...... någon gång ska 
jag på någotvis förverkliga min dröm
att skriva, skapa och fota på heltid.

Ååå ja just det ......den där önskan med att få se MOI i 
brudklänning Mimmi ,den tål att tänkas på 
läääääääääääänge :-)
Den som tittar in får se *blink*

Ha de bäst.

Cupcake/gräddbakelse/chokladpralin kramar 
från Moi

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Datorn har krånglat, men nu funkar det igen. Har läst ifatt mej, det är så roligt att läsa och beundra alla dina fina bilder.
Nu lämnar vi det kalla Norden och reser till varmt land.
Ha det bra.
Kram S

Elzie sa...

Varde hur som helst med cupcakes och annat (fniss!) men det var en snygg outfit du visade. Både på dig själv och kopparna!!
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

Efter behag sa...

Du är helball!!!!!


Kram Ann-Louise

Inspiration i vitt sa...

vilka fina och härliga koppar med fat, precis lika fina som du. Kramar i massor/Ingela.

Blommix.se sa...

Tittar in ibland och bara njuter av allt det vackra du bjuder på. Den enkla blir ljuvligt....

Ha en mysig helg
Christina

Anonym sa...

Fina koppar och fat och din outfit var helt ok. Du är helskön!

Idag har jag varit på bio med Sessan Nellie. Vi såg trassel den var faktiskt ganska kul.

Ha det bäst!

Nattiskramar Renate

Gugis Pärlor sa...

Jag lider av samma dilemma... vill ogärna vara med på bild ;O) Friskt vågat, hälften vunnet heter det ju! Snygg outfit... absolut värt att förevigas!

Kram Gugi

hemma hos lilla mej sa...

Du är bara bäst!!!!Vad fina koppar kanonfina .Vad snygg du var kanonfin tunika.Ha det gott vännen.Varm kram Rita ♥

Lisa och Mattias Blogg sa...

Hej shnyyyging !!

Du skall visa fler bilder på dig du är så snygg, jag älskar dina kläder du har så god smak.
Du är nog den snyggaste cupcaken som jag har sett :)

Förlåt att jag har varit en dålig blygare men jag skall försöka komma i kapp igen.

Ta hand om dig min vän
KRAAAAAAAAAAAM

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin