lördag 18 december 2010

Tomten är far till alla barnen :-)

Igår kväll var vi på en så lyckad  afterwork
hos A-L och H med
4 av våra närmaste vänner och några till.
Trevligt sällskap,massor av snacks och god mat
i deras supermysiga juliga hem.

Det visade sig bli en riktig Tomten är far till alla barnen......

T och MT är gamla barndomskompisar,
MB1 är kusin med A-L väninna,
G och A-L är bbkompisar,
B är jobbarkompis med MB1 och MB2
dotter, T och H har gått i samma klass, 
B och MB2 var på samma julgransplundringar 69-73,
A-L och B har två söner som är
vääääääldigt lika hmmmmmm,

Ja det där var bara början......

Hoppas ni hade en lika rolig fredagskväll som vi hade :-)

Kramar från Bittan




5 kommentarer:

Anonym sa...

Var trevligt med "gamla vänner"
som man träffar och har roligt tillsammans med.
Ha en skön helg.

Kram S

Elzie sa...

Haha, ja det var en salig röra. Vet inte om jag hängde med riktigt, men vad gör det. Det där sista noterade jag i alla fall - det om likheten, hihi.

Har tittat på den filmen idag och jag tycker den är härlig. Gubben är ute och flyger och flänger och jag väntar på att vi ska äta middag - äntligen!!

Hoppas du har en skön lördagskväll.
Kram Elzie

Gugis Pärlor sa...

Vet du... att kika in till dig gör mig alltid på gott humör!! Tack också för dina värmande kommentarer ;O)

Kram Gugi

Anonym sa...

Hej, Bittan!

Snart mitt i natten tittar bara in som hastigast. Det var en mixad kompott av vänner. Svårt att hänga med. Får kolla bättre i morgon!

Varma nattiskramar från Renate!

Lisa och Mattias Blogg sa...

Hej B & T. Tack för senast. Och ett jättetack för Julklappen. Jag blev så lycklig. Klossar som jag slipper göra själv utan verktyg fina pärlor åt min fru och den bästa barmusik man kan önska. Nu blir det Flogging Molly både i bilen och på jobbet. Hoppas ni har det bra i vinterkylan. Vi har äntligen fått lite snö här men det var tillräckligt för att vi inte skulle ta oss upp med bilen till vårt hus. Lite för slitna sommardäck på min Nissan. Hoppas att Skodan är lite bättre på vinterväg annars får det bli att beställa vinterdäck till den. Ha det bra och många kramar till er båda. /Mattias

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin