torsdag 16 september 2010

Vitt kök !!!!!

Karaffsamling

Hej !

Igår kväll var vi och kollade
på bästa vännerna J och E : s
pågående köksrenovering.
Vitt givetvis och det blir bara  såååååå fint
och genomtänkt :-)

Zinkslott och knappburk


Tänker fortsätta min bearbetning om 
nytt vitt kakel här hemma  i a f .

Kakfat med murgröna i burspråket

Det kommer säkert att bli
tråkigt med växthus renovering hela vintern .
Tänk vad avkopplande Darlingen kommer att
tycka att det blir att byta lite kakel emellan.

Betonggjuten prinsesskrona / ljusstake

Glad är jag förresten, sprang
in på HM på lunchen igår för
att köpa hårspray
och där av alla ställen
hängde den perfekta klänningen till helgen. 
Satt som en smäck och kostade "hela" 199 spänn :-)

Favvoblomma vita gladiolus
Det där jag skrev om 
igår att man skulle vara
man  får jag ta tillbaka.

Gissa vem som provade 
kostymer igår kväll . 
Pga allt grävande i sommar och lite 
skippande av godis och
fika har någon gått ner i vikt.
Inte satt nån kostym som en smäck där inte.
      Mötte honom nu ikväll efter jobbet 
och konstigt nog så gick det smidigt.
Hittade en jättefin.
Nu ska här packas. 
Ha det så bra, det ska vi ha :-)

Kraaaaaaaaaam









3 kommentarer:

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Vilket fint zinkslott. Jag hade inte samma tur jag är 1500 kronor fattigare på en klänning, kofta och tights och jag undrar hur jag kunde köpa så dyra tights.
Kram Anette

hemma hos lilla mej sa...

Vilket fint zinkhus.Vilken tur med klänningen .Ja iblannd behöver man ju tur.Önskar er en mysig fredag vännen.Ha det gott mys och njut.Ska blir så spännande att få höra vad det blev för skoj.Ha det bäst rara du Kram Rita ♥

Cc sa...

Tänk att bara springa på ett klädesplagg så där, det kallar jag lycka. Om man skulle kunna få gubben här att ta tag i saker, göra om köket så vi får in en diskmaskin skulle inte vara helt fel ; ) Må så gott i helgen. Kram

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin