onsdag 15 september 2010

Mys


Hej hej alla höstmysare !

Var iväg och skulle köpa nåt
nytt att ha på mej till helgen.
Ni som hälsat på här innan
vet ju att vi ska fira Darlingens 
(enl honom själv 25+)
födelsedag fredag till söndag med en
massa överraskningar.


Vilket betyder en outfit fredag dag ,
en på fredagskvällen ,
en på lördag dag  ,en på lördag kväll
och en på söndag !
Nu var inte tanken att köpa allt
nytt, men åtminstone
att hitta nåt till nån av kvällarna .


Som vanligt när man MÅSTE hitta nåt finns det 
absolut ingenting.
Jodå en massa stickat men det 
var inte det jag var ute efter.


Det var redan mörkt när jag kom hem
igen så vad passade bättre än att 
tända en massa ljus och prova
igenom den " tomma " garderoben.
"Hittade " 5 outfits konstigt nog :-)
Men det tog halva kvällen
och jag hinner nog säkert 
ändra nåt innan fredag .
Tänk va bekymmerslöst livet 
vore om man vore man.



Nu är växthuset inplockat utifrån .
Det får stå på glasverandan i höst/vinter
med lite belysning i .



Ha det bäst.

Höstkramar fr Bittan

4 kommentarer:

Arja sa...

Hejsan! Att vara man ja, det måste ju bara vara så lätt... för du har väl säkert ordnat kläder till honom oxå? Det är klart att man alltid vill ha något nytt, men tänk vad svårt det är när man MÅSTE ha något och inte hittar NÅGOT. PANIK!!! Men du, med din personlighet och charm behöver nog inte ha "någonklädångest"
Kram kram på dig!!

hemma hos lilla mej sa...

Vad jobbigt det är att åka och shoppa och sedan finns det ingenting som man vill ha!!!!!!Konstigt skulle du handlat mat tex.Ja då hade klädesaffärerna varit proppfyllda med kläder!!!!!!Vilken tur att du hittade lite nytt hemma.Vad skoj att ni ska fira darlingen.Ska bli spännande och se vad du hittar på för mysigt!!!!Ha en skön kväll mys med alla dina fina ljus .Ha det bäst rara du Kram Rita ♥

Gugis Pärlor sa...

Trevligt med kalas i dagarna tre! Undrar just vad överraskningar som väntar ;O)

Ha en mysig helg!

Kram Gugi

Ps. Jag använder mig mycket av ett program som heter Photoscape och kan laddas gratis från nätet. Kul att du ville vara med i tävlingen!

Elzie sa...

Ja, men din sida innehåller ju så många fina bilder så det är bara bra om bakgrunden är svart, haha.

Dessa klädproblem!! Jag hittar aldrig någonting när jag är på jakt. Är så trött på dessa kläder ibland och har allvarligt funderat på att bli nudist!!

Åh du har ett sånt fint växthus! Jag tycker dom är så fina.
Hoppas du har en skön kväll och att morrondagen går bra.
Kram Elzie

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin