måndag 16 augusti 2010

Insnöad ute i aug


Ja , som jag skrev igår
så är jag just nu totalt insnöad  på kedjor.
Igår var det innekedjor så 
därför blir det utekedjor idag.

Först ut är utekedjans no 1 :

 Pooldäckets staket.
Bara svarta järnstolpar design ala 
Darlingen med grova kedjor emellan.
Love it !!!
No 2 är inte heller fel :
Hängstolarna på altanen hänger såklart i
......... ja just det en kedja.


Endel är rostiga......


andra inte.


Vissa har en funktion som tex denna 
som ljuslyktan hänger i.

Jag har många många fler men detta fick bli ett
litet smakprov.

Nähä mina vänner ,slutbloggat för denna gång.
Nu är vi på väg  mot Gotland.
Vad gjorde man utan teknikens under :-)
I love flexibilitet och valmöjligheter
både på jobbet och privat.
Tänk när man satt fast framför en tjockskärm
och kopplade upp sig via modem.
 Det funkade hur bra som helst
då ,men numera har jag svårt att tänka mej
att inte kunna ha tillgång där man är just nu.

Tycker faktiskt även att det är
smidigt att använda internet
i mobilen, fast det satt långt inne :-)
Problemet med det är att
skärmen är yttepytteliten
eller att jag ser för dåligt eller en
kombination av båda kanske.

Näääää det skulle ju vara slutbloggat för idag !!!!
Ändå fortsätter jag bara att skriva bla bla bla....
STOPP !!!!!

Nu ska vi bara njuta av Gotland och varandra.
 

På återseende och ta hand om er
mina vänner.

kram Bittan

2 kommentarer:

Arja sa...

Hejsan! Visst är det fint med kedjor, ju rostigare desto finare!!
Ha det ljuvligt gott på Gotland :O)
Kramizar

Lisas och Mattias Blogg sa...

Hej Bits !

Ha en underbar semester och njut för fulla muggar. Gotland är så vackert :)
Vi hors när du kommer hem igen.
Ta hand om er
KRAAAAAAM
Lisa

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin